temat artykułów: zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem to umiejętność kluczowa dla sukcesu. Poznaj skuteczne metody planowania i organizacji na Motivizer.

Work Life Balance – Co to jest? Przykłady

filozofia zarządzania czasem pracownika

Work Life Balance jest odpowiedzią na pojawiające się problemy społeczne, takie jak pracoholizm czy wypalenie zawodowe. Zaskoczeniem może być to, że idea ta, ma już tak naprawdę kilkadziesiąt lat. Głośno bowiem zrobiło się o niej tak naprawdę z początkiem lat dwutysięcznych.

czytaj dalej

Co to jest system kafeteryjny?

kafeteryjny system wynagrodzeń

Motywacja pracowników to ważna sprawa – dzięki niej powstaje dobrze działający zespół i, co za tym idzie, firma mogąca wywalczyć na rynku dobrą pozycję. Nie powinno więc dziwić, że oprócz pensji wymyślono też inne systemy wynagrodzeń, np. kafeteryjny system benefitów.

czytaj dalej

Dlaczego pracownicy sami chcą zarządzać swoimi benefitami?


Co to transformacja cyfrowa HR? Jak pandemia koronawirusa wpłynęły na zarządzanie benefitami pozapłacowymi w organizacjach? O tym w jaki sposób Motivizer wspiera działy HR swoich klientów przeczytasz w wywiadzie udzielonym przez CEO/CTO Motivizer Pawła Filutowskiego.

czytaj dalej

Jakie benefity motywacyjne dla pracownika biurowego a fizycznego?

Pracownicy biurowi vs fizyczni

W obecnych czasach panuje nieustanna batalia o pozyskanie i utrzymanie dobrego pracownika, a konkurencyjne firmy prześcigają się w tworzeniu korzystniejszych ofert. Coraz więcej pracodawców zaczyna też zdawać sobie sprawę z tego, że nie tylko wysokość wynagrodzenia wpływa na satysfakcję z pracy, dlatego wielu z nich wdraża w swoich firmach systemy motywacyjne dopasowane do potrzeb załogi. […]

czytaj dalej