Flaga EN
Logo biedronka
Logo biedronka
Sklep Biedronka
Pracownica sklepu Biedronka trzyma pora

Biedronka

Jeronimo Martins Polska S.A., mająca pod swoim skrzydłem Biedronkę - czołową sieć detaliczną w Polsce, na koniec II kwartału 2022 roku posiadała w swoim portfolio 3283 sklepy rozmieszczone w ponad 1100 miejscowościach. Firma działa na polskim rynku już od 27 lat. Jej strategia opiera się na oferowaniu starannie dobranych, najwyższej jakości produktów po stałych, przystępnych cenach. W roku 2021, Biedronka współpracowała z przeszło 1000 krajowych dostawców, z których pochodziło 92 procent produktów dostępnych w sieci.

Pracownica sklepu Biedronka trzyma pora

Marki własne

Marki własne Biedronki zaznaczają swoją obecność we wszystkich kategoriach produktów, a wiele z nich już zdobyło lub jest na dobrej drodze do zdobycia miana liderów rynkowych. Najliczniej marki te reprezentowane są w sektorze spożywczym, co wynika z profilu działalności sieci, ale można je także znaleźć w ofercie produktów przemysłowych, dopełniających główne portfolio. Przykładowe marki dostępne na półkach Biedronki to: Mleczna Dolina, Światowid, FruVita (produkty mleczne), Kraina Wędlin i Kraina Mięsa (mięso i wędliny), Marinero (produkty rybne), Polaris (woda mineralna), Vital fresh (soki i sałaty), Pastani (makarony), Queen (produkty higieniczne), DADA (kosmetyki i pieluchy dla najmłodszych) oraz BeBeauty (kosmetyki).

Regały z produktami znanych marek
Warzywniak w sklepie biedronka

Promocje i zniżki

Klienci Biedronki mogą korzystać z szeregu promocji i zniżek, które umożliwiają im oszczędności przy codziennych zakupach. Sklep często organizuje okresowe wyprzedaże, oferując znaczne obniżki cen na różne kategorie produktów, w tym żywność, napoje, artykuły gospodarstwa domowego i wiele innych. Dodatkowo, Biedronka oferuje specjalne karty lojalnościowe, które umożliwiają regularnym klientom gromadzenie punktów za zakupy, które mogą być następnie wymieniane na różne nagrody i zniżki. Klienci mogą również korzystać z cyklicznych ofert tygodniowych, które obejmują wybrane produkty w atrakcyjnych cenach. Wszystko to sprawia, że zakupy w Biedronce są jeszcze bardziej opłacalne.

Polityka Jakości i Bezpieczeństwa Produktów

Warzywniak w sklepie biedronka

Definiuje proces tworzenia produktów Marek Własnych i Produktów Świeżych, skupiając się na następujących zadaniach: Rozpoznawanie i zaspokajanie aktualnych i przyszłych potrzeb, wymogów oraz oczekiwań klientów; Nadzór i doskonalenie procesów wewnętrznych; Promowanie innowacyjności jako kluczowego elementu różnicującego Grupę na tle konkurencji; Zachowanie reputacji marek przez podkreślanie jakości produktów, co przyczynia się do uzyskania przewagi na rynku; Gwarancja jakości oferowanych produktów; Stałe podnoszenie kompetencji personelu w celu utrzymania motywacji i wyników; Budowanie mocniejszych relacji z dostawcami i usługodawcami; Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi; Stałe doskonalenie efektywności Systemu Zarządzania Jakością;

Kasy w sklepie biedronka