Wyobraź sobie, że od jutra w wielu zadaniach służbowych ale także prywatnych, wyręczy Cię zespół supportu Brella.
Sprawdź, co zyskasz:
„Jeden z ciekawszych programów
wsparcia dla profesjonalistów...”
CEO, branża informatyczna
Redukcja kosztów związanych
z zatrudnieniem
Oszczędność czasu przeliczana na realne złotówki
Szeroki support i zakres działań dzięki wielozadaniowemu zespołowi specjalistów
Dyskrecja, anonimowość oraz błyskawiczne wdrożenie w zadania każdej osoby
Możliwość realizacji zadań z pozoru niemożliwych do zrobienia oraz tych „na wczoraj”
Jak to działa?
Zlecasz zadanie w wygodny dla Ciebie sposób
Pracownik Brella zapyta Ciebie o szczegóły zadania, termin jego wykonania oraz formę dostarczenia, tak abyś skupił(a) się tylko na wyniku, a nie marnowaniu czasu na czasochłonną komunikację.
Otrzymujesz wynik zadania i cieszysz się wolnym czasem
Wynik zadania otrzymasz w ustalony wcześniej sposób: mailowo, telefonicznie, w pliku o określonym formacie. Możesz zgłosić swoje zastrzeżenia. To Ty decydujesz czy zadanie zostało wykonane poprawnie.
Zadania, czyli co mogę Wam zlecić?
Możesz zapytać nas o wszystko. Nigdy nie odmówimy pomocy, a zadania, które będą wykraczać poza nasze kompetencje, wykonają starannie wybrani i zatwierdzeni przez Ciebie specjaliści.
Nie ograniczaj się i pytaj o wszystko!
Potrzebujesz szkieletu dinozaura na przyjęcie urodzinowe córki? Szukasz pomysłu
na nietypowe ferie np. w wiosce Świętego Mikołaja? Potrzebujesz osoby,
która dowiezie nowe buty do pokoju hotelowego? A może trzeba wywieźć choinkę
z domu Twojej znajomej w Berlinie? Zajmiemy się tym.
Zadania prywatne
Dyskretnie i rzetelnie otaczamy opieką Twoich Bliskich, wykonujemy za Ciebie wszystkie
zadania i domowe obowiązki, abyś mógł zwiększyć koncentrację na celach zawodowych.
Jesteś swoją najlepszą inwestycją, więc rozwijaj się i prezentuj z najlepszej strony.
Zadania służbowe
Z pomocą Brelli przestaniesz rozmawiać przez dwa telefony równocześnie i oszukiwać prawo fizyki,
będąc na trzech spotkaniach w tym samym czasie. Doświadczysz, jak łatwe jest prowadzenie biznesu bez stresu.
Profesjonalnie doradzamy najlepsze rozwiązania biznesowe, jesteśmy doskonałymi organizatorami.
Zespół pełen kompetencji
Siłą Brelli jest multizadaniowy zespół supportu, złożony z asystentów, pracowników technicznych oraz managerów, którzy wspólnie posiadają kompetencje w zakresie:
Research’u danych oraz ofert firm/ specjalistów - (Brokering danych)
Prowadzenia i koordynacji projektów - (Project Management)
Organizacji czasu oraz delegowania zadań - (Time Management)
Obsługi zadań asystenckich - (Back office oraz Assistant Management)
Wykorzystywania narzędzi SaaS
np. Trello, GetResponse
Kompleksowej obsługi podróży oraz systemów rezerwacyjnych - (Travel Management oraz Reservation Management)
Wykonywania i organizacji zadań niemożliwych do realizacji oraz „na wczoraj” (Concierge)
Rezrwacja podróży, połączenia lotnicze i naziemne, środki transportu
np. znalezienie i zakup biletu lotniczego z Poznania do Warszawy / Szacowany czas: do 2h
Rezerwacja restauracji oraz wydarzeń kulturalnych (kina, teatry, muzea)
np. kupno biletu do teatru na wyprzedany spektakl / Szacowany czas: do 2h
Zamawianie zakupów oraz dokonywanie płatności
np. zamówienie zakupów spożywczych ze sklepu internetowego / Szacowany czas: do 2h
Specjaliści od pomocy w domu
np. umówienie fachowców od napraw domowych / Szacowany czas: do 2h
Rekrutacja oraz znalezienie specjalistów
np. sprzątaczka, opiekunka do dzieci, korepetytor (w tym przygotowanie treści ogłoszenia oraz publikacja w bezpłatnych serwisach, segregacja nadesłanych CV oraz umówienie na spotkanie) / Szacowany czas: 2-4h
Planowanie wypoczynku
np. przygotowanie propozycji destynacji, transferów, atrakcji na miejscu dla całej rodziny / Szacowany czas: 2-6h
Planowanie wydarzeń
np. wesele, urodziny dzieci, rocznice małżonków / Szacowany czas: 2-6h
Przypomnienia o comiesięcznych rachunkach i wydatkach oraz dokonywanie opłat
np. opłaty za abonament telefoniczny / Szacowany czas: do 2h
Przypomnienia o ważnych datach
np. urodziny bliskich / Szacowany czas: do 2h
Prowadzenie kalendarza
nnp. wpisywanie w nim najważniejszych wydarzeń oraz przypominanie o nich / Szacowany czas: do 2h
Research ofert: cateringów dietetycznych, telewizji kablowych, nieruchomości
np. przygotowanie listy potencjalnych nieruchomości dotyczących kupna domu (lista, kontakt ze sprzedawcami, umawianie na spotkanie) / Szacowany czas: 2-6h
Stworzenie aukcji internetowej np. sprzedaż telewizora
np. przygotowanie aukcji internetowej na Allegro, monitoring pytań kupujących oraz przekazanie informacji o wysyłce do sprzedającego / Szacowany czas: 2-4h
Ustalanie planu działania np. planu osiągnięcia celu
np. stworzenie planu uruchomienia prywatnego sklepu internetowego / Szacowany czas: do 2h
Przygotowanie zestawień dotyczących trendów np. koszule, popularne destynacje wakacyjne
np. przygotowanie zestawienia z trendami modowymi w zakresie półoficjalnego stroju biznesowego / Szacowany czas: do 2h
Research danych
np. zebranie informacji o konkurencji, przygotowanie bazy potencjalnych kontaktów, nieruchomości, codzinna prasówka, baza wydarzeń branżowych, przygotowanie propozycji tematów na firmowego bloga, dane do prezentacji / Szacowany czas: 2-6h
Research ofert podwykonawców
np. usług IT (przygotowanie listy, zebranie ofert, negocjacje cenowe, wybór rekomendowanego podwykonawcy), warsztaty/ konferencje / Szacowany czas: 2-4h
Koordynacja podywkonawców
np. freelancerów / Szacowany czas: 2-4h
Przygotowanie prezentacji w PowerPoint lub Prezi do 20 slajdów
Szacowany czas: do 2h
Rekrutacja oraz znalezienie specjalistów
np. przedstawiciel handlowy, do 10 CV (w tym przygotowanie treści ogłoszenia oraz publikacja w bezpłatnych serwisach, segregacja nadesłanych CV oraz umówienie na spotkanie) / Szacowany czas: 2-4h
Zarządzanie skrzynką mailową
np. porządkowanie wiadomości, oznaczanie priorytetów, katalogowanie, usuwanie spamu, ustawienia filtrów i automatycznych odpowiedzi, zaproszenia, kartki świąteczne / Szacowany czas: do 2h
Zarządzanie kalendarzem
np. wpisywanie spotkań, ważnych dat, przypomnienia / Szacowany czas: do 2h
Kontakt mailowy z klientami/ pracownikami - do 20 wiadomości
Szacowany czas: do 2h
Umawianie spotkań - do 10 dziennie
Szacowany czas: do 2h
Prowadzenie profilu social media
np. Facebook, LinkedIn, Twitter, razem do 3 wpisów tygodniowo (przygotowanie treści, wybór zdjęcia, harmonogram publikacji) / Szacowany czas: 2-4h
Generowanie raportów i analiz
Szacowany czas: do 2h
Odbieranie połączeń przychodzących oraz prowadzenie połączeń wychodzących do klientów - do 15 dziennie
Szacowany czas: do 2h
Zarządzanie dokumentami
np. wygenerowanie faktur i wysyłka do biura rachunkowego / Szacowany czas: do 2h
Przepisywanie danych – do 30 rekordów dziennie
np. baza wizytówek z konferencji czy przepisanie danych z PDF do Excella / Szacowany czas: do 2h
Copywriting
np. pisanie artykułów, notek prasowych, wpisów na social media, treści wiadomości mailowych, redagowanie gotowych tesktów, do 1 strony A4, 1400 znaków / Szacowany czas: 2-4h
Przygotowanie tłumaczenia na poziomie podstawowym w języku: angielskim, niemieckim, rosyjskim, ukraińskim, do 1/2 strony A4, 700 znaków
Szacowany czas: 2-4h
Obsługa skrzynki pocztowej: Gmail, inni webowi klienci pocztowi
Masowa wysyłka mailowa: GetResponse, FreshMail, Mailchimp, SMS Api np. do potencjalnych klientów, pracowników
Wprowadzanie danych do CRM (30 rekordów dziennie)
np. baza wizytówek z konferencji czy przepisanie danych z PDF do Excella / Szacowany czas: do 2h
Planowanie wydarzeń: Evanea np. impreza integracyjna
np. pisanie artykułów, notek prasowych, wpisów na social media, treści wiadomości mailowych, redagowanie gotowych tesktów, do 1 strony A4, 1600 znaków / Szacowany czas: do 2h
Administracja WordPress (dodanie wpisu, aktualizacja tekstu lub grafiki, znalezienie wtyczki)
Szacowany czas: do 2h
Google: AdWords, Analytics np. stworzenie i prowadzenie prostej kampanii
Szacowany czas: do 2h
Zadania na życzenie
Posiadamy grono zaufanych podwykonawców, którzy pod naszym nadzorem wspierają część zadań, które wykraczają poza nasze granice kompetencji lub czasu. Koszty oraz warunki współpracy zawsze akceptuje klient. Co to za zadania?
Przygotowanie projektu graficznego np. broszura, strona internetowa, newsletter
Wprowadzenie aktualizacji na stronie internetowej
Przygotowanie tłumaczenia na dowolnym poziomie w dowolnym języku
Prowadzenie kampanii AdWords i pozycjonowanie strony www
Google: AdWords, Analytics np. stworzenie i prowadzenie kampanii
Copywriting pow. 1000 znaków
Zadania, które trudno będzie nam wykonać
Notatka ze spotkania służbowego
Zaparzenie kawy
Poukładanie dokumentów w firmie
Wyprasowanie koszuli
Zadanie, które zostaw dla siebie:
Kupno wymarzonej deski do kite’a
Umówienie się ze znajomymi
Kolacja z żoną
Wyjście na koncert
Realizację swoich pasji w wolnym czasie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Motivizer Sp. z o.o. (dalej jako Motivizer) podanych przeze mnie danych osobowych w celach handlowych i marketingowych, w tym w szczególności w celu kierowania do mnie głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail) informacji marketingowych i handlowych Motivizer przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących obejmujących m.in. newslettery, zaproszenia na wydarzenia, oraz informacje o usługach, produktach i ofertach Motivizer.
Wybierając przycisk “Akceptuję” wyrażasz zgodę na wykorzystanie cookies.
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.