Logo firmy obuwniczej CCC
Logo firmy obuwniczej CCC
Wystawa sklepowa sieci obuwniczej CCC
Dwie kobiety trzymające torebkę CCC

Lider odzieżowy

CCC to lider omnichannelowej sprzedaży obuwia w CEE. Rozwijana przez nas koncepcja tzw. house of brands, polega na budowaniu portfolio produktowego w oparciu o kilka silnych, strategicznych marek własnych, uzupełnianego najbardziej atrakcyjnymi markami obcymi.

Dwie kobiety trzymające torebkę CCC

Nie tylko buty damskie i męskie

CCC to najmodniejsze buty, najbardziej stylowe torby, funkcjonalne plecaki oraz gustowne akcesoria. W jednym miejscu znaleźć można najgorętsze trendy ze świata fashion i najświeższe inspiracje prosto z wybiegów i ulic miast.

Bordowa torebka marki CCC
Dwóch mężczyzn w ubraniach marki Sprandi

Bogata oferta marek i produktów

W portfolio CCC znajdują się marki własne - Gino Rossi, Lasocki, Jenny Fairy, Sprandi, DeeZee, Badura, Quazi, Rage Age, Simple, Togoshi i Americanos oraz ponad 1000 brandów zewnętrznych, w tym kultowe marki sportowe, takie jak Adidas, Reebok, Puma, New Balance, Converse czy Skechers.

Dwóch mężczyzn w ubraniach marki Sprandi

Nowoczesna sprzedaż!

Sklepy stacjonarne wyposażone są w narzędzia sprzedaży cyfrowej, takie jak tablety, kioski internetowe czy skanery esize.me. CCC to także prężnie działający sklep internetowy ccc.eu oraz aplikacja mobilna, która została pobrana już przez ponad 9 mln Klientów, stając się jedną z najchętniej użytkowanych aplikacji D2C w Polsce.

Telefon z aplikacją zakupową CCC
Flaga EN